جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع) جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع)

جایگاه والای اخلاص در کلام امیرالمومنین (ع)

حدیث امام علی (ع) درباره جایگاه اخلاص در زندگی را در این مطلب بخوانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.


برای آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، این حدیث از امیرالمومنین حضرت علی (ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می‌شود.


 


ُوبَی لِمَنْ أخْلَصَ لِلَّهِ عَمَلَهُ، وَعِلْمَهُ، وَحُبَّهُ، وَبُغْضَهُ، وَأخْذَهُ، وَتَرْکَهُ، وَکَلامَهُ، وَصَمْتَهُ، وَفِعْلَهُ، وَقَوْلَهُ.


خوشا به حال آن‌که عمل و علمش، دوستی و دشمنی‌اش، انجام دادن و رها کردنش، سخن و سکوتش و کردار و گفتارش را برای خدا خالص گرداند.


بحار الأنوار، جلد ۷۷، صفحه ۲۸۹


| شناسه مطلب: 103427




حدیث اخلاق اسلامی



نظرات کاربران