اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید

اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به شهادت رسید

منابع فلسطینی از شهادت «کمال ابووعر» اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به علت کرونا خبر دادند.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، منابع فلسطینی از شهادت کمال ابووعر اسیر فلسطینی در بند صهیونیستها به علت کرونا خبر داده و اعلام کردند که این اسیر در زندان جلبوع از بیماری سرطان هم رنج می برد.
 
کمیته های مقاومت فلسطین هم اعلام کردند: شهادت اسیر ابووعر به علت اهمال پزشکی رخ داده است که گواه آشکاری بر فاشیست بودن رژیم صهیونیستی است.
 
واکنش حماس به شهادت کمال ابووعر
 
از سوی دیگر حازم قاسم سخنگوی حماس در واکنش به شهادت این زندانی فلسطینی، اعلام کرد: شهادت اسیر ابووعر در زندانهای اشغالگران نتیجه اهمال پزشکی است. با شهادت ابووعر، شمار اسیران شهید جنبش حماس به ۲۲۶ نفر رسید و این مفهومش این است که ما در برابر جنایت سازمان یافته ضد اسیران قرار داریم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران