پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به حجت‌الاسلام رحیمیان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت والده مکرمه حجت‌‌الاسلام والمسلمین حاج  شیخ محمدحسن  رحیمیان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت والده مکرمه حجت‌‌الاسلام  والمسلمین حاج  شیخ محمدحسن  رحیمیان  را تسلیت گفت.


 


متن پیام بدین شرح است:


انالله و انا الیه راجعون    


حضرت حجت‌‌الاسلام  والمسلمین جناب آقای  حاج شیخ محمدحسن  رحیمیان «دام عزه» اطلاع یافتم والده مکرمه در پسین ایام ولادت پیامبر رحمت و امام صادق(علیهما‌السلام ) به دیار باقی شتافت.


این بانوی متقی در دوره حیات خویش هم خدمتگذار عالم و فقیه دینی بود و هم تربیت کننده فرزندان متعهد، خدمتگذار و عالم دین و این خیر کثیر بر کمتر بانوی متدینی رقم خرده است.


اینجانب ارتحال ایشان را به بازماندگان بویژه حضرت مستطابعالی تسلیت عرض کرده علو درجات و شفاعت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام را از خدای بزرگ بر ایشان طلب می‌کنم.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در  امور حج و زیارت


| شناسه مطلب: 103485







نظرات کاربران