داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت

داعش مسئولیت انفجار جده عربستان را برعهده گرفت

گروهک تروریستی داعش مدعی شد که انفجار در جده عربستان کار عناصر این گروهک بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که انفجار روز چهارشنبه شهر (21 آبان ماه) جده واقع در غرب عربستان سعودی کار گروهک تروریستی داعش بوده است.


این خبرگزاری پنجشنبه‌شب گزارش داد که داعش در رسانه‌های خود مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته است.


رسانه‌های عربی بعد از ظهر روز چهارشنبه از وقوع انفجار در یک قبرستان متعلق به غیر مسلمانان در جده عربستان سعودی خبر دادند که بر اثر آن ۴ نفر زخمی شدند.


وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار در جریان برگزاری مراسم سالروز پایان جنگ جهانی اول در قبرستان غیر مسلمانان در شهر جده رخ داد و در این مراسم شماری از دیپلمات‌ها از جمله سرکنسول فرانسه مشارکت داشت.


به دنبال این حادثه، سفارت‌خانه‌های فرانسه در عربستان سعودی و امارات از اتباع فرانسه خواست جانب احتیاط را رعایت کرده و هوشیار باشند.




نظرات کاربران