درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم

درخواست وزارت خارجه عراق از جهانیان برای مقابله با خطر تروریسم

وزارت خارجه عراق با اشاره به پیروزی این کشور علیه تروریسم به همت نیروهای "الحشد الشعبی" و سایر نیروهای امنیتی و نظامی، از جهانیان خواست تا با خطر تروریسم مقابله کنند. 

وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: عراق جنگ سنگینی علیه تروریسم و افراط گرایی انجام داده و یک پیروزی تاریخی کسب کرد.


فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی عراق و تشکیل سازمان بسیج مردمی ( الحشد الشعبی) این کشور سبب شد که گروه تروریستی داعش بعد از سه سال نبرد بی امان در عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی شکست خورده و اراضی عراق از اشغال این گروه تروریستی آزاد شود.


در بیانیه وزارت خارجه عراق همچنین آمده است: عراق همه کشورها و سازمان ها را به مقابله جدی و قاطع در برابر این خطر تروریستی جهانی و ریشه کن کردن آن برای برقراری امنیت و صلح مورد خواست ملت ها فرا می خواند.


شبکه السومریه نیوز امروز جمعه به نقل از این بیانیه تصریح کرد: عراق در کنار هر آنچه به مقابله با خطر تروریسم و از بین بردن هسته ها و منابع آن کمک می کند، می ایستد.


به گفته این شبکه، در این بیانیه تیراندازی به سفارت سعودی در هلند نیز محکوم شده است.




نظرات کاربران