همایش مجازی حج تمتع برای زائران ترک زبان برگزار می‌شود

به همت مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری و دفتر نمایندگی بعثه در استان اردبیل همایش مجازی حج تمتع برای زائران ترک زبان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به همت مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری و دفتر نمایندگی بعثه در استان اردبیل و با همکاری دفاتر نمایندگی بعثه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همایش مجازی زائران ترک زبان حج تمتع، سه‌شنبه 27 آبان ماه  از ساعت 16  تا 17 برگزار خواهد شد.


براساس این گزارش، امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، همایش و کلاس‌های آموزش حج تمتع به صورت مستمر و منظم در بستر فضای مجازی برگزار شد.


زائران می توانندجهت شرکت در این همایش به آدرس پخش زنده  http://live.hajj.ir، سامانه آموزش مجازی زائر به آدرس: zaer.hajj.ir و نرم افزار مجازی «کاروان مجازی» بخش کلاس های آنلاین مراجعه کنند.


گفتنی است علاوه بر این، برنامه هفتگی آموزشی زائران در موضوعات «احکام عمومی، مهارت‌ها و سبک زندگی اسلامی، اعتقادات، حج و مهدویت، تفسیر آیات حج و اسرار و معارف حج» به طور منظم برگزار می شود.


این برنامه هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا19 در بستر برنامه adobe   connect  اجرا می شود و از طریق بخش کلاس آنلاین در نرم افزار «کاروان مجازی» و نشانی‌   http://zaer.hajj.ir/live و  live.hajj.ir قابل مشاهده است.




نظرات کاربران