نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب

نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز هفته کتاب

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان پنج نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ستاد خبری بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست‌هایی که امروز، یکشنبه 25 آبان ماه همزمان با دومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است؛


در دومین روز هفته کتاب، یکشنبه بیست‌وپنجم آبان ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ نشست «پیام تقریظ» با حضور رحیم مخدومی، مریم فردوسی و احمد شاکری با مشارکت مجمع ناشران دفاع مقدس برگزار می‌شود.


همچنین از ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ نشست «تأثیر کتاب و کتابخوانی در تقویت توان بردباری افراد جامعه متأثر از بیماری کرونا» با حضور دکتر سپهر هاشمیان، مهندس ندا موحدی‌پور و زینب فریزاده با مشارکت کتابخانه و موزه ملک برگزار خواهد شد.


در ادامه برنامه‌های این روز از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ نشست «نقش زنان در تولید و ترویج کتاب» با حضور دکتر الهام ملک‌زاده و مهتاب مردفرد با مشارکت انجمن زنان پژوهشگر تاریخ برپا می‌شود.


نشست «روابط بین‌الملل و دیپلماسی مبتنی بر کتاب» نیز از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ با حضور دکتر حسن خداوردی و دکتر غلامرضا کریمی با مشارکت انجمن روابط بین‌الملل و همچنین نشست «کتابشناسی آرای نو در خاورمیانه‌پژوهی» از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ با حضور دکتر قدیر نصری، دکتر رحمان قهرمانپور، دکتر مهدخت ذاکری و فرزاد پورسعید با مشارکت مرکز پژوهش‌های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab دنبال کنند.


بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.




نظرات کاربران