شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان

شکست دوباره گنبد آهنین در انهدام موشک‌های فلسطینیان

سامانه ضدموشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی بار دیگر در انهدام موشک‌های نیرو‌های فلسطینی ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری ها، روزنامه هاآرتص اذعان کرد که سامانه ضدموشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی بار دیگر در انهدام موشک‌های نیروهای فلسطینی شکست خورد.


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دو موشک‌ فلسطینیان به شهر «اشدود» در جنوب و شهر «ریشون لتزیون» در مرکز سرزمین‌های اشغالی برخورد کردند.


بامداد امروز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: بین ۵ تا ۶ راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که از این تعداد راکت ۳ مورد به سمت جنوب سرزمین‌های اشغالی و ۲ راکت به سمت تل‌آویو شلیک شده است.


در پی آن، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.


گفتنی است سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی پیشتر نیز بارها در منهدم کردن موشک‌های نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده است.


حملات نیروهای مقاومت به اراضی اشغالی پس از آن صورت گرفت که جنبش حماس در سالگرد جنگ سال ۲۰۱۲ میلادی و تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد مقاومت که هشت سال قبل با قدرت این رژیم را منهدم کرد‏، امروز از توانایی و قدرت بیشتری در همه ابعاد و زمینه‌ها برخوردار است و این گزینه برگشت‌ناپذیر مقاومت تا شکست رژیم اشغالگر است.


حماس در این بیانیه تمام تلاش‌های شیطانی علیه مقاومت را مذبوحانه خواند و تاکید کرد که این تلاش‌ها هرگز به نتیجه نخواهد رسید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران