اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

اردن ورود مستمر صهیونیستها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه اردن حمله مستمر صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست جلوی این اقدامات را بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت امور خارجه اردن حمله مستمر صهیونیست ها به مسجدالاقصی و ورود افراط گرایان به این مکان مقدس را محکوم کرد.


سخنگوی وزارت امور خارجه اردن گفت: حمله افراط گرایان یهودی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و این اقدام آنان تعدی به قوانین بین المللی است.


«ضیف الله علی الفایز» افزود: مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است و مکان عبادی مسلمانان به شمار می رود.


وی تاکید کرد: اداره اوقاف قدس و امور مسجدالاقصی و اردن مسئول قانونی نظارت بر مسجدالاقصی هستند و این اقدامات را محکوم می کنند.


الفایز در ادامه از مقامات صهیونیستی خواست جلوی هتک حرمت های این رژیم علیه مسجدالاقصی را بگیرند و به مسئول اداره اوقاف قدس احترام بگذارند.


وی همچنین نسبت به ادامه حملات صهیونیست ها در مسجدالاقصی هشدار داد.


سخنگوی وزارت خارجه اردن از جامعه بین الملل خواست به رژیم صهیونیستی برای توقف هتک حرمت به مسجدالاقصی فشار بیاورند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران