افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی

افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی

اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی از افزایش ابتلا به بیماری کرونا در میان اسرای فلسطینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ها، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مؤید الخطیب زندانی فلسطینی ۲۰ ساله ، اهل بیت لحم، به بیماری کرونا مبتلا شده است. او برادر شهید «داوود الخطیب» است که ماه سپتامبر گذشته در اسارت رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


 بر اساس گزارش باشگاه اسرای فلسطینی، الخطیب از ۲۰ روز پیش بازداشت شده است و در بخش ویژه بازداشت‌شدگان جدید فلسطینی به سر می‌برد. با ابتلای او به بیماری کرونا، شمار اسرای فلسطینی که به این بیماری مبتلا شده‌اند به ۱۳۲ اسیر رسیده است.


 این باشگاه هشدار داد که ادامه روند ابتلا به کرونا در میان اسرای فلسطینی ممکن است به فاجعه منتهی شود به‌ویژه که اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی نسبت به بیماری این اسرا، بی‌توجهی کرده و اهمیتی به بیماری آنها نمی‌دهد.


 باشگاه اسرای فلسطینی مسئولیت کامل زندگی اسرا را بر عهده اداره زندان‌های رژیم اشغالگر قدس دانست و از مؤسسات حقوقی بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی خواست که این رژیم را برای آزادی اسرای بیمار فلسطینی و اسرای مسن تحت فشار قرار دهند و بازداشت‌های روزانه فلسطینیان را متوقف سازند.


 گفتنی است، ۴۵۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که ۷۰۰ تن از آنها بیمارند و ۳۰۰ نفر نیز از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند. در میان این اسرا، حداقل ۱۰ اسیر نیز درگیر بیماری سرطان با درجات مختلف این بیماری هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران