داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه

داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری داوری رقابت های بخش برادران چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مهدی قره شیخ لو در گفتگویی اظهار داشت: با وجود همه محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم ، مسابقات دوره چهل و سوم را هفته گذشته  در دو بخش خواهران و برادران برگزار کردیم.


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: در بخش بانوان این رقابت ها 150 نفر از دختران و بانوان به صورت غیر حضوری و ویدئوکنفرانسی با هم از یکشنبه تا جمعه گذشته مسابقه دادند.


قره شیخ لو افزود: داوران در تهران بودند و شرکت کنندگان بر اساس برنامه ریزی که از قبل شده بود در استان خود به صورت مجازی به تهران و اتاق داوری متصل می شدند و داوران هم به صورت زنده به آنها نمره می دادند که خوشبختانه نتایج این مسابقات دیروز مشخص شد و کرمانشاه و کردستان رتبه های برتر را کسب کردند .


پخش زنده داوری مسابقات بخش آقایان


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت:  شرکت کنندگان بخش برادران مسابقات قرآن نیز هفته گذشته در هر استان بر اساس زمان بندی کلی اعلام شده در صداو سیمای استان حضور یافتند و نوار آن ضبط و  جمع آوری شد.


وی ادامه داد: قرار شد  این نوارها در هفته دوم آذر از شبکه قرآن سیما هرشب به مدت یک هفته پخش شود و داوران به صورت زنده نمرات خود را اعلام کنند.


قره شیخ لو تصریح کرد: برندگان این بخش هم تا آخر هفته دوم آذر معرفی می شوند .


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: مسابقات بین المللی قرآن امسال سازمان اوقاف نیز تا پایان سال به همین صورت برگزار شود و     وقفه ای در اجرای مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا ایجاد نشود .




نظرات کاربران