داوری رقابت های بخش برادران مسابقات قرآن اوقاف در آذرماه

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری داوری رقابت های بخش برادران چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مهدی قره شیخ لو در گفتگویی اظهار داشت: با وجود همه محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم ، مسابقات دوره چهل و سوم را هفته گذشته  در دو بخش خواهران و برادران برگزار کردیم.


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: در بخش بانوان این رقابت ها 150 نفر از دختران و بانوان به صورت غیر حضوری و ویدئوکنفرانسی با هم از یکشنبه تا جمعه گذشته مسابقه دادند.


قره شیخ لو افزود: داوران در تهران بودند و شرکت کنندگان بر اساس برنامه ریزی که از قبل شده بود در استان خود به صورت مجازی به تهران و اتاق داوری متصل می شدند و داوران هم به صورت زنده به آنها نمره می دادند که خوشبختانه نتایج این مسابقات دیروز مشخص شد و کرمانشاه و کردستان رتبه های برتر را کسب کردند .


پخش زنده داوری مسابقات بخش آقایان


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت:  شرکت کنندگان بخش برادران مسابقات قرآن نیز هفته گذشته در هر استان بر اساس زمان بندی کلی اعلام شده در صداو سیمای استان حضور یافتند و نوار آن ضبط و  جمع آوری شد.


وی ادامه داد: قرار شد  این نوارها در هفته دوم آذر از شبکه قرآن سیما هرشب به مدت یک هفته پخش شود و داوران به صورت زنده نمرات خود را اعلام کنند.


قره شیخ لو تصریح کرد: برندگان این بخش هم تا آخر هفته دوم آذر معرفی می شوند .


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: مسابقات بین المللی قرآن امسال سازمان اوقاف نیز تا پایان سال به همین صورت برگزار شود و     وقفه ای در اجرای مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا ایجاد نشود .




نظرات کاربران