واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو

واکنش جهاد اسلامی به ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویو

جهاد اسلامی ازسرگیری روابط رام‌الله و تل‌آویورا به معنای حمایت از خیانت عادی‌سازی روابط دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای در محکومیت تصمیم تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این تصمیم رام الله به معنای تشویق به خیانت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.


المیادین به نقل از بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که برقراری مجدد روابط تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگرقدس، کودتا علیه همه تلاش‌ها و اقدامات مشارکت ملی و اتحاد در برابر دشمن صهیونیست است.


جهاد اسلامی افزود: اعلام ازسرگیری همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در واقع نقض نتایج نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی و از بین بردن تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی فلسطین است.


در ادامه بیانیه آمده است: رابطه تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر یعنی حمایت و تشویق به انجام خیانت عادی سازی  روابط با اسرائیل است که همه گروه‌های فلسطینی آن را رد کردند.


جهاد اسلامی تاکید کرد: تداوم اعتماد به آمریکا و تسلیم شدن در برابر آن، راه را برای اجرای توطئه‌های نابودی موضوع فلسطین هموار می‌کند.


این جنبش دربیانیه خود از همه فلسطینیان آزاده خواست تا مخالفت خود را با تصمیم اخیر تشکیلات خودگردان فلسطین درباره ازسرگیری روابط رام الله با تل آویو اعلام کنند.


همزمان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز به تصمیم تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و به شدت آن را محکوم کرد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران