طرح های فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)

در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، مسابقات فرهنگی "حکمت نامه"، "ثواب زیارت" و طرح "به شکرانه کریم" و "حفظ پیام امام رضا (ع) " برگزار می‌ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، مسابقات فرهنگی "حکمت نامه"، "ثواب زیارت" و طرح "به شکرانه کریم" و "حفظ پیام امام رضا (ع) " برگزار می‌شود و به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایای متبرکی اهدا خواهد شد.


شرایط شرکت در این مسابقات و طرح‌های فرهنگی به شرح ذیل می‌باشد:


*مسابقات فرهنگی "حکمت نامه" از کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام و " ثواب زیارت" از زیارتنامه آنحضرت در کتاب مفاتیح الجنان از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۲۵ آذر ماه بصورت مجازی: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت و ارسال پاسخنامه، به شبکه‌های اجتماعی اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در ایتا، سروش و اینستاگرام با نشانی FaAbdulazim مراجعه نمایند.


*طرح به شکرانه کریم (تلاوت هزاران ختم قرآن کریم هدیه به حضرت عبدالعظیم علیه السّلام):علاقمندان به شرکت در این طرح فرهنگی، لازم است تعداد اجزا درخواستی خود جهت تلاوت را از ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذرماه، به سامانه پیامکی ۵۱۲۲۰۰۰۰ ارسال و شماره اجزا ارسالی از طریق سامانه را تلاوت و به حضرت عبدالعظیم علیه السّلام هدیه نمایند.


*طرح حفظ پیام امام رضا علیه السّلام: علاقمندان به شرکت در این طرح فرهنگی، پس از حفظ نمودن متن فارسی وعربی پیام امام رضا علیه السّلام به حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، از ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذرماه با مراجعه حضوری به اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و ارائه محفوظات خود، به قید قرعه هدایای متبرک را دریافت کنند.




نظرات کاربران