ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش

ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق به داعش

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش و پلیس عراق در عملیات جداگانه خود در استان های دیاله و صلاح الدین ضربات سنگینی به بقایای عناصر گروهک تروریستی داعش وارد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد التمیمی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق گفت: نیروهای این سازمان روز چهارشنبه با ایجاد کمین بر سر راه یک گشت سیار عناصر گروهک تروریستی داعش در جاده ارتباطی شمال منطقه المقدادیه در استان دیاله، تلفات سنگینی به عناصر این گروهک وارد کردند و عملیات برای تعقیب بقایای عناصر داعش ادامه دارد.


یک منبع امنیتی عراق در استان دیاله نیز در گفت وگو با رسانه های عراقی از حمله نیروهای مشترک ارتش، پلیس و الحشد العشایری به یک مقر مهم گروهک تروریستی داعش در مرز اداری استان های دیاله و صلاح الدین خبر داد.


وی تصریح کرد: این مقر به نام «عائشه» از بزرگترین مقرهای سابق القاعده و داعش بود و بقایای داعش در تلاش برای احیای آن بودند و از این مقر برای عملیات تروریستی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی استفاده می کردند.


با وجود عملیات‌ مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست‌های داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروهک تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.


عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروهک تروریستی داعش را اعلام کرد.




نظرات کاربران