آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن

آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه در شبکه قرآن

پخش مجموعه تلویزیونی «یکی بود، یکی نبود» از  امروز در شرایط فعلی و حضور کودکان در منازل با هدف آموزش مفاهیم دینی با نمایش کودکانه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» با مخاطب کودک و نوجوان از امروز شنبه، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار آن را ساعت ۱۴ روز بعد نیز تماشا کنند.


مجموعه داستانی «یکی بود، یکی نبود» به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی مرضیه منصوری در گروه کودک شبکه قرآن و معارف سیما تولید شده و در آن بازیگرانی از جمله مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، حسین رفیعی، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.


این مجموعه قصه دو کودک با بازی عسل شاکری و پرهام موحدی است که پدربزرگ نویسنده‌شان آنها را به دنیای قصه‌ها می‌برد و در قالب نمایش و قصه به زبان آنها نکاتی مانند غیبت نکردن، دروغ نگفتن، یا مباحث پیچیده تری مانند حرام و حلال و کمک کردن بدون انتظار ثواب و کمک در راه خدا را به آنها آموزش می‌دهد.


علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما دریافت نمایند.


جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نوزدهم تیر ماه از محل ضبط مجموعه یکی بود یکی نبود، بازدید و با عوامل این مجموعه  در محل ضبط برنامه  گفت و گو کرد. وی در این بازدید گفت: مجموعه نمایشی یکی بود یکی نبود، هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ تکنیک ساخت از کارهای ویژه شبکه قرآن و معارف سیما در حوزه کودک است و در آن آموزه‌های اخلاقی و دینی در قالب قصه و داستان و با زبان کودکانه به تصویر کشیده می شود.
وی اضافه کرد: شبکه قرآن و معارف سیما تاکنون در حوزه نمایش برای کودکان کار جدی نداشته و با توجه به اهمیت حوزه کودک و نوجوان مقرر شد که اولین تولید برنامه نمایشی شبکه در ۱۰ سال اخیر به حوزه کودک اختصاص یابد.
پرویز امیری تهیه کننده مجموعه نمایشی یکی بود یکی نبود گفت: این مجموعه نمایشی تلفیقی از واقع‌گرایی و فانتزی است و در آن بازیگران در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازد تا موضوع کلی برنامه برای بچه ها قابل باور باشد. 
سرپرست گروه کارگردانی پیام حنفی، مدیرفیلمبرداری حمید رحیم زاده، تدوینگر مجید شتی، طراح دکور شبنم جمالی، طراح صحنه مهتاره علیزاده، طراح گریم بابک شعاعی، طراح لباس نازی خاتمی، مدیرتولید علیرضا چنگیزی هستند.
نقش شخصیت‌های نوید و ندا که قهرمانان اصلی داستان‌ها هستند را بازیگران کودک عسل شاکری و پرهام موحدی بازی می کنند. همچنین بنفشه بدیعی به عنوان طراح عروسک و مشاور پروژه در مجموعه یکی بود یکی نبود حضور دارد.


| شناسه مطلب: 103665

نام منبع: ایرنا



قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران