تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا

تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی با وجود شیوع کرونا

علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی و برودت هوا ، مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو در میادین برخی شهرهای  فلسطین اشغالی تظاهرات کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با وجود شیوع کرونا و هوای سرد در فلسطین اشغالی، مخالفان نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب به خیابان‌ها آمدند و خواستار استعفای وی شدند.


به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» مخالفان «بنیامین نتانیاهو» ،  در میادین مهم برخی شهرهای فلسطین اشغالی تجمع کردند. در بیست دومین هفته پی در پی تظاهرات علیه نتانیاهو، معترضان در تل آویو و قدس اشغالی تجمع کردند.


 این در حالی است که سردی هوا در هفته های گذشته کمی از شدت تظاهرات مخالفان نتانیاهو کاسته بود. «جنبش پرچمهای سیاه» که ضد نتانیاهو است اعلام کرده که صدها خودرو حامل مخالفان نتانیاهو در حال حرکت برای توقف نزدیک منزل شخصی نتانیاهو در قدس اشغالی هستند.


 تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه ، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراضات یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران