صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است

صحن امامزاده صالح(ع) به طور محدود پذیرای زائران است

صحن امامزاده صالح (ع) که با توجه به محدودیت‌ها تعطیل شده بود، با پیگیری‌های متولیان این آستان از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با رعایت نکات بهداشتی پذیرای زائران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  با توجه به تقاضای اهالی محل برای بازگشایی آستان امامزاده صالح (ع  و بدنبال پیگیری متولیان این آستان مقرر شد صحن امامزاده صالح (ع) تجریش در ساعات خاصی با اعمال محدودیت به روی زائران باز باشد.


بر همین اساس، صحن امامزاده صالح (ع) در کمتر از سه روز تعطیلی، از امروز دوشنبه سوم آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ به روی زائران باز است.


این بازگشایی شامل تربت‌خانه نشده و محوطه ضریح و فضای بسته حرم همچنان بسته خواهد بود و برگزاری نماز جماعت نیز در این آستان امکان‌پذیر نیست.


| شناسه مطلب: 103692




امامزاده صالح



نظرات کاربران