حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید

حمله به مسجدی در نیجریه به کشته شدن ۵ نفر انجامید

افراد مسلح ناشناس با حمله به مسجدی در ایالت «زامفارا» در نیجریه ، ۵ نفر را کشتند و ۴۰ نفر از مردم را ربودند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از تلویزیون تی‌آر‌تی، در حمله گروهی از افراد مسلح به مسجدی در ایالت «زامفارا» (Zamfara) در نیجریه، ۵ نفر کشته شدند.


بر اساس این گزارش، افراد مسلح در حمله روز یکشنبه(3 آذر ماه) همچنین ۴۰ نفر از مردم را ربوده و با خود به مکان نامعلومی انتقال دادند.


گزارش رسانه های محلی در این خصوص حاکیست، نیروهای امنیتی نیجریه پس از اطلاع از این حادثه به منطقه مورد نظر رفته و تحقیقات در خصوص آن را آغاز کرده اند.


با اینکه تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است؛ اما حملاتی از این دست به گروهک تروریستی- تکفیری بوکوحرام نسبت داده می شود.


بوکو حرام که در سال ۲۰۰۰ میلادی اعلام موجودیت کرده است از سال ۲۰۱۵ میلادی در کشورهای کامرون، بنین، چاد، نیجر و نیجریه به اعمال تروریستی دست می زند.


| شناسه مطلب: 103699




نیجریه بوکوحرام



نظرات کاربران