همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود

همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود

همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» اواسط دی ماه امسال در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما، به همت دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» ۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما، توسط دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد.


 واعظی دبیر اجرایی این همایش گفت: پیرو مصوبه شورای معاونین سازمان صدا و سیما  ستاد برگزاری این همایش در دانشگاه صدا و سیما تشکیل می شود و ریاست این همایش را نیز دکتر عسکری رئیس سازمان بر عهده خواهد داشت و دکتر دارابی نیز نایب رئیس همایش است. همچنین دکتر پیمان جبلی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و معاون برون مرزی سازمان به عنوان دبیر علمی این همایش انتخاب شده است.


 در این همایش از شخصیت‌های علمی کشور در عرصه رسانه، دیپلماسی عمومی و جنگ نرم برای ارائه مقاله و سخنرانی دعوت به عمل آمده است.


 استادان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در محورهای زیر به دبیر خانه همایش ارسال نمایند:


* مکتب سلیمانی و دیپلماسی رسانه‌ای


* مکتب سلیمانی و قدرت نرم


*مکتب سلیمانی و مقاومت رسانه‌ای


*مکتب سلیمانی و رسانه‌های مقاومت


*جایگاه راهبردی هنر و رسانه در نگاه شهید سلیمانی


*بازنمایی ابعاد شخصیت شهید سلیمانی در رسانه‌ها داخلی و بین المللی


*نقش فضای مجازی در بازنمایی شخصیت شهید سلیمانی


*بایسته‌های تولیدات رسانه‌ای در بازنمایی شخصیت شهید سلیمانی


* شبکه‌های اجتماعی و شهادت شهید سلیمانی


* الگوسازی رسانه‌ای از سبک زندگی شهید سلیمانی


* نشانه شناسی و نماد شناسی شخصیت شهید سلیمانی


* تحلیل گفتمان و ادبیات شهید سلیمانی


برگزاری نمایشگاه عکس، تولیدات رسانه دانشجویی، میزگردهای رادیویی و تلویزیونی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات رسانه‌ای همچون فیلم کوتاه، فیلم نامه نویسی و مستند از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.


مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10/9/1399 و مهلت ارسال متن کامل مقالات 30/9/1399 خواهد بود.


 آدرس ایمیل دبیرخانه همایش برای ارسال چکیده مقالات نیز :  soleimani-conf@iribu.ac.ir اعلام شده است.




نظرات کاربران