در خواست انجمن علمای یمن از علمای جهان اسلام؛

به وظایف خود در آگاهی بخشی به ملت ها عمل کنید

انجمن علمای یمن تصریح کرد: دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، حلقه ای از زنجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  انجمن علمای یمن در واکنش به سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به عربستان سعودی تصریح کرد: دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، حلقه ای از زنجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط به شمار می رود.


متن بیانیه به شرح زیر است:


انجمن علمای یمن دیدار سه گانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا که میان محمد بن سلمان، مایک پمپئو و نتانیاهو و رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل در شهر نئوم عربستان سعودی پیگیری کرده و این اقدام را حلقه ای از زنجیره خیانت مستمر آل سعود به مسئله فلسطین و عادی سازی آشکار روابط می داند.


تمامی اقدامات امارات، بحرین و سودان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با دعوت و هدایت آشکار رژیم آل سعود انجام گرفت و این مسئله آشکارترین دلیل بر استمرار آل سعود در توطئه علیه مسائل امت عربی و اسلامی در رأس آن مسئله قدس شریف است، لذا ملت شبه جزیره عربستان و ملت های امت عربی و اسلامی باید در برابر این رژیم بایستند و مدیریت حرمین شریفین را از کنترل آن خارج کنند.


انجمن علمای یمن در خصوص این توطئه خطرناک بر امور زیر تأکید می کند:


اول: ضرورت وحدت امت عربی و اسلامی در برابر طرح های صهیونیستی آمریکایی و تلاش برای آزاد سازی مقدسات اسلامی به ویژه حرمین شریفین و مسجد الاقصی از کنترل یهود و مزدوران آن.


دوم: دعوت از علمای جهان اسلام برای عمل به وظایف و مسئولیت های خود در آگاهی بخشی و بیدار کردن ملت های امت برای دفاع از مقدسات، دین، سرزمین و ثروت های خود که حکام مزدور آن را همچون لقمه آماده به دشمنان تحویل دادند.


سوم: دعوت از تشکیلات خودگردان فلسطین به توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و اینکه بازگشت هماهنگی با رژیم اشغالگر موجب تشویق صهیونیست ها و آمریکایی ها به توطئه های کثیف می شود.


چهارم: دعوت از تمامی اقشار ملت فلسطین و جنبش های مقاومت فلسطین به وحدت و تمسک به گزینه مقاومت مسلحانه در آزاد سازی فلسطین.


پنجم: دعوت از ملت های عربی و اسلامی به ضرورت تحرک و اعلام جهاد مقدس و تحریم تمامی انواع عادی سازی روابط و مخالفت با تأسیس سفارت و کنسولگری رژیم اسرائیل در کشور های عربی و اسلامی.


ششم: دعوت از محور مقاومت و تمامی جنبش های جهادی به مبارزه و جهاد بیشتر در راه خدا و ایستادگی در برابر تمامی توطئه های استعمارگرانه.


هفتم: تجاوز سعودی، اماراتی، صهیونیستی و آمریکایی علیه یمن، همچنان تجاوز به امت عربی و اسلامی و در جهت اجرای برنامه های صهیونیستی آمریکایی بوده و خواهد بود.


هشتم: انجمن علمای یمن ارتش و کمیته های مردمی و فرزندان قبایل و نیروی موشکی را به استمرار در جهاد مقدس تا آزاد سازی سرزمین از لوث وجود متجاوزان و اشغالگران و مزدوران دعوت می کند.


نهم: انجمن علمای یمن هدف گیری تأسیسات نفتی آرامکو در جده را تبریک می گوید و  از ارتش می خواهد تا زمانی که عربستان ملت یمن را مورد تجاوز و تحریم اقتصادی و جنایت های وحشیانه قرار می دهد، ضربات بیشتری علیه پایگاههای نظامی و اقتصادی آن وارد کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران