پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا

پیروزی اسیر فلسطینی بر رژیم صهیونیستی پس از 103 روز اعتصاب غذا

ماهر الاخرس اسیر فلسطینی که چندی قبل پس از تسلیم شدن صهیونیست‌ها و موافقت با آزادی وی، به اعتصاب غذای خود پایان داده بود، امروز بر اشغالگران پیروز شد و آزادی را در آغوش کشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به تقل از شبکه المیادین، اشغالگران رژیم صهیونیستی ، ماهر الاخرس اسیر فلسطینی را پس از ۱۰۳ روز اعتصاب غذا آزاد کردند.


اوایل ماه جاری میلادی باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که ماهر الاخرس اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای ۱۰۳ روزه خود پس از توافق مبنی بر آزادی وی در ۲۶ نوامبر جاری پایان داده است.


بر اساس این گزارش؛ ماهر الاخرس ساعتی قبل از طریق گذرگاه نظامی جباره در نزدیکی طولکرم وارد کرانه باختری شد.


خبرنگار المیادین گزارش داد: ماهر الاخرس دچار ضعف عضلانی است و نمی تواند که روی پای خود بایستد.


به گزارش المیادین این اسیر فلسطینی در مسیر بیمارستان النجاح در نابلس است.


ماهر الاخرس اسیر ۴۹ ساله فلسطینی از منطقه جنین در کرانه باختری است. او دارای ۶ فرزند است و از سال ۱۹۸۹میلادی تاکنون در دوره‌های مختلف مجموعاً ۵ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند بوده است. الاخرس اولین بار ۳۱ سال قبل به مدت ۷ ماه بازداشت شد. دومین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی، به مدت ۲ سال به زندان رفت. سال ۲۰۰۹ میلادی به مدت ۱۶ ماه بازداشت اداری شد و سال ۲۰۱۸ میلادی نیز به مدت ۱۱ ماه به زندان رفت.


آخرین بار ارتش رژیم صهیونیستی ماهر الاخرس را ۲۷ جولای ۲۰۲۰ میلادی بازداشت و وی را به ۴ ماه بازداشت اداری محکوم کرد. الاخرس، در اعتراض به این اقدام غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد دست به اعتصاب غذا می‌زند تا زمانی که آزاد شود یا به شهادت برسد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران