مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس

مخالفت نمازگزاران عراقی با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس

هزاران نفر از نمازگزاران عراقی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت و با سر دادن شعار هایی آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هزاران نمازگزارعراقی بعد از نماز جمعه با تجمع در میدان التحریر بغداد با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت و با سر دادن شعار هایی ایالات متحده آمریکا را محکوم کردند.


نمازگران در این تجمع شعار "عادی سازی روابط، هرگز هرگز" و " اشغالگر، هرگز هرگز"، "آمریکا هرگز هرگز" و "تروریسم هرگز هرگز" سر دادند.


همچنین سید ابراهیم الجابری مدیر دفتر شهید صدر بیانیه ای از سوی سید مقتدی صدر رئیس جریان صدر خواند و با عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و اشغالگری مخالفت کرد.


نماز جمعه با تدابیر امنیتی و رعایت دستور العمل های بهداشتی و با حمایت نیروهای امنیتی برگزار شد.




نظرات کاربران