راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد

راه شهید فخری‌زاده مسیر پیشرفت علمی را تداوم می‌بخشد

رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری‌زاده اظهار کرد: راه این شهید و مسیر پیشرفت علمی و توسعه جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف تداوم می‌بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در این پیام تصریح کرد: شهید فخری زاده دانشمندی با روحیه بسیجی ناب بود که عمر خود را در راه خدمت به مردم و کشورش نهاد و دشمنان بدانند که راه او و مسیر توسعه ایران اسلامی با قدرت و قوت تداوم می یابد.
متن کامل پیام به این شرح است:
"و لا تهنوا و لا تخرنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین"
شهادت شایسته مردان خداست و این‌بار محسن فخری‌زاده دانشمندی مجاهد، مردی از تبار عالمان این خاک پرگهر به کین نامردمان تاریخ به فیض شهادت نائل شد.
مردی که با روحیه بسیجی ناب، عمر خود را در راه خدمت به مردم و کشورش نهاد او که ترورش اگر چه ضایعه‌ای برای این ملت و کشور است اما دشمنان این خاک و سرزمین بدانند که این سرزمین مملو از تربیت یافتگان مکتب حسینی است که عزت و اقتدار امام میهن و ملت و نظام خود را در سایه ایمان، اراده و توانمندی‌های خود تفسیر کرده و به رخ جهانیان کشیده‌اند.
اینک خون این شهید همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جلوه‌ای از اتحاد، انسجام و یکپارچگی این ملت خواهد بود که راه این شهید و مسیر پیشرفت علمی و توسعه جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف تداوم می‌بخشد.
شهادت این دانشمند مجاهد را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، جامعه علمی کشور و خانواده گرانقدر این شهید عزیز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آنان صبر و برای این شهید عزیز علو درجات مسالت دارم .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران