آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در رواق شاه‌عباسی در کنار ضریح حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آئین بزرگداشت شهید محسن فخری زاده با سخنرانی تولیت حرم بانوی کرامت و بدون حضور جمعیت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.


بر اساس این گزارش، این مراسم به صورت زنده از بستر فضای مجازی و شبکه استانی نور و همچنین صوت آن از صحن‌های حرم مطهر پخش شد.


آیین بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده دوشنبه شب (10 آذر ماه) از ساعت ۱۹ الی ۲۰ با قرائت قرآن توسط محمد زاهدی آغاز و اجرای برنامه توسط سید مهدی تحویلدار ادامه یافت و سپس آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت به ایراد سخن پرداخت.


تولیت آستان حضرت معصومه(س) در این آیین ضمن تسلیت فقدان این بزرگوار و تبریک به مناسبت شهادت وی، گفت: شهدای ما با شهادت خودشان قدرت و نیروی بیشتری برای حفظ ارزش‌های انقلاب و تلاش برای ادامه راه شهیدان به مردم و جوانان این کشور تزریق می‌کنند.


آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که شهید فخری زاده از سرمایه‌های ارزشمند نظام بود، اضافه کرد: خانواده این شهید با مواضع شجاعانه، آگاهانه و از روی بصیرت مردم را امیدوار و بر ادامه راه آن شهید والامقام تاکید و دشمنان کوردل، گمراه و کینه‌توز را ناامید کردند.


وی با بیان این‌که شهادت مظلومانه قهرمان عرصه علمی بازتاب بسیار وسیع و گسترده‌ای داشت، گفت: مردم باید یاد این شهید بزرگوار را زنده نگه دارند و راه وی را از نظر تلاش بیشتر در راه احیای اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی و هم نسبت به نخبه پروری که از اهداف شهید بود، ادامه دهند.


وی افزود: مردم ایران اسلامی باید این پرچم را که امیدی برای مستضعفان، زمینه‌ساز حکومت مهدی(عج) و بغض و کینه‌ای برای دشمنان است، را افراشته نگه دارند.


تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: پیام شهادت این عزیزان برای مردم این است که در راه اهداف بلند نظام که برگرفته از قرآن و عترت است و در راهی که به انتظار قیام جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) هستیم، باید بااقتدار در راه عزت اسلام، انقلاب و دفاع از ارزش‌ها استوار بمانیم.


این آیین که با حضور جمعی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با مرثیه‌خوانی و مداحی عباس حیدرزاده به پایان رسید.


تروریست‌های وابسته به بیگانه عصر جمعه، 7 آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی‌شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران