تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی

تاکید گروه‌های فلسطینی برای تحقق آشتی ملی

گروه‌های فلسطینی بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی و قطع روابط و همکاری امنیتی بین جنبش فتح و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین دیروز در نشستی در شهر غزه خواستار برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و شورای ملی فلسطین به طور همزمان شدند.


خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی در این نشست تاکید کرد: مهمترین خطرات و چالش‌های پیش‌روی مساله فلسطین در شرایط کنونی و مطرح شدن معامله قرن، پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و طرح الحاق کرانه باختری است.


الحیه بر ضرورت توافق بر سر یک استراتژی ملی یکپارچه برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد و به تشکیلات خودگردان درباره همسویی با پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هشدار داد.


از سوی دیگر، خالد البطش عضو دفترسیاسی جهاد اسلامی گفت: این جنبش از تلاش‌های حماس برای تحقق آشتی ملی تقدیر می‌کند.


البطش خواستار بازسازی ساختار سازمان آزادی‌بخش فلسطین شد و تاکید کرد: این بهترین راه مقابله با چالش‌های پیش‌رو است.


وی همچنین از جنبش فتح و تشکیلات خودگردان خواست در تصمیم اخیر خود برای ازسرگیری روابط و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران