سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد سومین شماره نشریه کساء منتشر شد

سومین شماره نشریه کساء منتشر شد

سومین شماره نشریه کساء با هدف اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار و اهل بیت(ع) زیر نظر مدرسه قرآن دانشگاه تهران، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سومین شماره نشریه کساء با هدف اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار (علوم اجتماعی) و اهل بیت(ع) (خانواده) زیر نظر مدرسه قرآن دانشگاه تهران، منتشر شد.


در این نشریه در مطلبی به ارائه گزارشی از برگزاری مجازی دوره اقامه‌کنندگان زندگی توحیدی در پاییز ۹۹ پرداخته شده است. مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) به‌ صورت مشترک و متمرکز در پاییز ۹۹ اقدام به پذیرش و ثبت نام قرآن‌پژوهان واجد شرایط جهت آموزش دوره‌های تدبر و تخصصی حوزه خانواده، از منظر قرآن و عترت کردند.


از اهداف این طرح، آماده‌سازی نیروها جهت ورود به حوزه پژوهش، آموزش و اجرا در عملیات‌های مرتبط با خانواده و اجتماع و شناسایی و ساماندهی نیروهای مستعد برای عملیات‌هاست. در این مدت شرکت‌کنندگان تحت آموزش خودخوان کتب روش‌های تدبر در قرآن از جلد اول تا پنجم، دوره‌های رشد تفکر اجتماعی از جلد اول تا چهارم و همچنین کتاب‌های ساختار وجودی انسان، جامعه و بسته آموزشی بیت و خانواده قرار می‌گیرند. کلاس‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری است و تعداد جلسات آموزشی هر کلاس در این دوره سه‌ماهه، ۱۲ جلسه است.


همچنین در گزارش دیگری درباره طرح ختم قرآن از رمضان تا رمضان که از سوی کارگروه بیوت نورانی برگزار شده، می‌خوانیم: کارگروه بیوت نورانی اقدام به برگزاری جلسات انس و آشنایی با سوره‌های قرآن ویژه بانوان در طرحی با عنوان، از رمضان تا رمضان کرده است.


بیت‌های نورانی چهاردهگانه در فضای مجازی، هر روز جلساتی برای همنشینی و انس با قرآن برگزار می‌کند. تاکنون بیست‌وپنج هفته از آغاز این طرح می‌گذرد.


 




نظرات کاربران