درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان»

درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در جشنواره ملی «آیینه زمان»، ۹ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گیلان در رشته‌های فرهنگی و هنری موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،جمیل عباسی‌غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان ، با اشاره به ‌ضرورت آشنایی نسل‌ جدید با سیره زندگی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جشنواره ملی «آیینه زمان» با هدف معرفی و ترویج اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان و پیوند عمیق فرهنگیان و دانش‌آموزان با رهنمودها و افکار حضرت امام راحل(ره) برگزار شد.


وی با بیان اینکه جشنواره ملی آیینه زمان در ۲۲ رشته فرهنگی و هنری شامل آثار هنری، تجسمی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، هنرهای آوایی و در حوزه ادبی شعر و داستان، خبرنویسی، نمایش فیلم و بیان جمله‌ای زیبا یا خاطره‌ای از امام راحل(ره) برگزار شد، گفت: از بین ۲۸ هزار اثر کشوری ارسالی به دبیرخانه، استان گیلان با ارسال بیش از ۴۲۰۰ اثر به این جشنواره به عنوان یکی از پنج استان برتر معرفی شد.


عباسی‌غریب افزود: ۹ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان» حائز رتبه شدند و کانون شهید باهنر(میرزاکوچک جنگلی) منطقه کوچصفهان به عنوان کانون فعال در این جشنواره معرفی شدند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان، تصریح کرد: در نخستین جشنواره آیینه زمان زهره ثابت، زینب نوین و فریبا محمدی در رشته سرود همگانی رتبه‌های اول، الهام شمس نجاتی در رشته پادکست، رضوانه احمدی در نامه‌ای به امام(ره) و مجتبی صفدری در شعر مقام‌های دوم، ایلیا صفدری و طیبه عباسی هر دو در شعر رتبه سوم را از آن خود کردند، همچنین سمانه غلامحسین‌زاده در رشته نستعلیق برگزیده کشوری شد.


گفتنی است، نخستین جشنواره «آیینه زمان» به صورت مجازی و با محوریت آموزش و پرورش استان قم در جوار بیت شریف حضرت امام خمینی(ره) از طریق بارگذاری آثار در http://www.aynehzaman.ir برگزار شد. به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم اختتامیه در خردادماه به تعویق افتاد و اکنون به صورت مجازی و پس از داوری، نتایج اعلام شد.




نظرات کاربران