پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما

پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما

مسابقات سراسری قران کریم از امروز لغایت ۲۱ آذر ماه در قالب ارزیابی آثار ارسالی شرکت کنندگان توسط داوران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی شبکه قران و معارف سیما، مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز شنبه ۱۵(آذرماه) لغایت ۲۱ آذرماه در ساعت ۱۹ الی ۲۳:۳۰ برگزار و از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.


این مسابقات به صورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار و داوران با حضور در استودیو تلویزیونی مسابقات، فیلم ارسالی تلاوت شرکت‌کنندگان را داوری و تحلیل می‌کنند.


شرکت کنندگان استانهای اصفهان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایلام روز شنبه به رقابت خواهند پرداخت و در روز یکشنبه شاهد حضورمجازی شرکت کنندگان استان خراسان رضوی در این مسابقه خواهیم بود.


این رقابت‌ها در هردو رشته حفظ و قرائت به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود و قاریان و حافظان برتر کشور با یک تلاوت و یک بار ارائه محفوظات سنجش می شوند.


شرکت کنندگان استانهای خوزستان، خراسان جنوبی، اردبیل و البرز روز دوشنبه و شرکت کنندگان استانهای قم، زنجان و کهکیلویه و بویر احمد روز سه شنبه در این مسابقات بصورت غیر حضوری شرکت می‌کنند.


قاریان استان تهران هم روز چهارشنبه به این سری از مسابقات می‌پیوندند و در آن بصورت مجازی حضور خواهند داشت.


در بخش اول مسابقه در روز پنجشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۷ شاهد رقابت قاریانی از استانهای کردستان، لرستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری خواهیم بود و در بخش دوم از ساعت ۱۹ الی ۲۳:۳۰ شرکت کنندگان استانهای مازندران، فارس، گلستان و سمنان رقابت می‌کنند.


همچنین صبح جمعه 21 آذر، از ساعت ۸ الی ۱۱:۴۵ فیلم ارسالی قراء استانهای گیلان، قزوین و آذربایجان و از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همان روز فیلمهای ارسالی آخرین شرکت کنندگان از استانهای یزد، همدان، کرمان و هرمزگان داوری خواهد شد.


اختتامیه این مسابقات روز جمعه ۲۱ آذر ساعت ۱۹ الی ۲۱ از هتل ارم تهران برگزار خواهد شد.


گفتنی است؛ در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز، مسابقه ای بصورت روزانه برگزارخواهد شد ، که هر شب 14 جایزه به برندگان آن به حکم قرعه تعلق خواهد گرفت . کلیه مخاطبین می‌توانند گزینه صحیح سوال مسابقه را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۷۱۱ ارسال و یا در سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir ضمن دریافت فایل تصویری سوال ، پاسخ صحیح را انتخاب کنند.


خاطر نشان می شود علاقمندان می توانند فایل تصوری مسابقات سراسری قرآن کریم را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما دریافت کنند.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران