آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد

آیت الله سبحانی:آثار مرحوم جعفر الهادی او را جادوانه کرد

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین جعفر الهادی آورده است: موسسه امام صادق از آثار قلمی ایشان بهره مند بود او اگرچه از میان رفت ولی آثاری که از خود بجا گذاشت برای او بقا جاودانه بخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در متن پیام این مرجع تقلید آمده است: درگذشت عالم ربانی، نویسنده عالیقدر، ابو الشهید حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس را با کمال تاسف و تاثر دریافت نمودم.


پیام ادامه یافته است: فقید سعید سالیان درازی در موسسه امام صادق (ع) با ما همکاری نزدیکی داشت و موسسه از آثار قلمی ایشان بهره مند بود او اگر فعلا از میان رفت ولی آثاری که از خود بجا گذاشت برای او بقا جاودانه بخشید.


پیام حاکی است: بحق درگذشت ایشان ضایعه جبران ناپذیری در عرصه تالیف و تحقیق و تبلیغ به شمار می رود.


آیت الله سبحانی در پیام خود تصریح کرده است: اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه علمیه قم و اساتید بزرگوار و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.


حجت الاسلام و المسلمین‌ جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه‌ علمیه قم سیزدهم آذرماه جاری در سن ۷۴ سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.


مرحوم الهادی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گرانقدری را نیز به رشته تحریر درآورده است.


این استاد برجسته حوزه علمیه قم علاوه بر تالیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری نیز به خارج از کشور داشت و در ترویج مکتب اهل‌بیت تلاش های فراوانی کرد.




نظرات کاربران