جزئیات جدید عملیات ترور شهید فخری‌زاده اعلام شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران جزییات عملیات ترور شهید فخری زاده را فاش کرد و گفت: تروریستی در صحنه عملیات نبود و از هوش مصنوعی استفاده شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر روزدوشنبه(16 آذرماه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران جزئیات نحوه ترور و شهادت شهید فخری زاده را تشریح کرد.


وی عنوان کرد: 11 پاسدار همراه  شهید فخری زاده به عنوان تیم حفاظت بودند و انفجار نیسان هم برای از بین بردن تیم حفاظت بود.


تروریستی در صحنه ترور نبود و 13 تیر کلا شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است.


بررسی کردیم تیربار داخل نیسان به یک سیستم ماهواره ای مجهز  و با دوربین پیشرفته روی شهید فخری زاده زوم بوده است و از هوش مصنوعی کمک گرفته شده بود. همسر شهید با وجود اینکه در فاصله بسیار نزدیکی با شهید بوده تیر نخورده است.


سرتیم حفاظت هم که  4 تیر خورده بدلیل آن است که خودش را روی شهید انداخته بود.


فردی از دشمنان در صحنه نبوده است تا به محافظان شلیک کند و از ۱۳ تیر تیربار ۴ تا ۵ تیر به شهید فخری زاده برخورد می‌کند که یکی از تیرها به کمر شهید اصابت می‌کند و بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله(عج) به شهادت می‌رسند.


 


 


 


 




نظرات کاربران