تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی

تاکید شیخ نعیم قاسم بر گزینه مقاومت در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در جریان کنفرانس بین المللی علمای مقاومت اعلام کرد: کشورهای عربی با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، به مسأله فلسطین خیانت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ششمین کنفرانس بین المللی علمای مقاومت که تحت عنوان «انتفاضه امت درمواجهه با توطئه‌های عادی سازی و پروژه‌های نابودی مسأله فلسطین» برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.


وی با بیان اینکه فلسطین یک کشور اشغالی است که رژیم صهیونیستی آن را غصب کرده است، افزود: حق فلسطینیان در آزادی اراضی اشغال شده خود با گذر زمان از بین نمی‌رود.


شیخ نعیم قاسم گفت: علیرغم توطئه‌هایی که از زمان امضای وعده بالفور تاکنون علیه مسأله فلسطین تدارک دیده شده است نسل‌هایی که ظهور کردند همچنان برای آزادی فلسطین لحظه شماری می‌کنند.


وی با اشاره به روند عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما دیدیدم که اعراب چگونه با عادی سازی روابط با صهیونیسم مسیر خیانت به مسأله فلسطین را در پیش گرفتند.


معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: تنها ۲ گزینه وجود دارد و همگان باید تکلیف خود را با آن مشخص کنند؛ یا گزینه مقاومت یا گزینه سازش و عادی سازی روابط. ما گزینه مقاومت را برگزیدیم و در صف مقاومت ایستادیم.


وی افزود: ما اسرائیل را مانع بزرگی در مسیر پیشرفت و شکوفایی منطقه می‌بینیم. باید قدرت خود را در لبنان و فلسطین و در سراسر منطقه افزایش دهیم تا بدین ترتیب یک قدرت بازدارنده ایجاد کنیم.


وی گفت: اینکه ابزار جنگی ما از سنگ به موشک تبدیل شده بیانگر تداوم این روند تا نابودی کامل اشغالگران است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران