نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند

نخستین گروه از زائران خارجی وارد مسجدالنبی(ص) شدند

با از سرگیری عمره مفرده، نخستین گروه از زائران خارجی برای زیارت وارد مسجدالنبی(ص) شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پیش از این زائران داخل عربستان می توانستند با رعیت پروتکل های بهداشتی وارد مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) بشوند.


بنابراین گزارش، 135 زائر اندونزیایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وارد مدینه منوره شدند.


زائران خارجی هنگام استقرار در محل اقامت خود با موارد بهداشتی آشنا شدند و به آنان تذکراتی که وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرده بود، داده شد.


زائران خارجی باید نظم و انضباط را در ورود به مسجدالنبی(ص) و روضه شریفه رعایت کنند و از ازدحام در ورودی و خروجی ها جلوگیری کنند.


همچنین زائران باید ماسک بزنند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.


زائران پس از اقامت در مدینه منوره، احرام بسته و آماده ادای مناسک حج عمره در مسجدالحرام می شوند.


مرحله سوم از سرگیری عمره مفرده، ورود زائران خارجی بود و 20 هزار زائر و 60 هزار نمازگزار در مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) نماز می خوانند.


در یک روز 19 هزار و 500 زائر در مسجدالنبی(ص) و مسجدالحرام به عبادت می پردازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران