آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد

سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیام تسلیتی اظهار کرد: آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
قال الصّادقُ علیه السلام :إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ . 
خبر درگذشت حضرت ایةالله حاج شیخ محمد یزدی قدس سره یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه محترم مدرسین موجب تاثر گردید. 
این دانشمند فرهیخته و مجاهد پرتلاش در سنگرهای مورد نیاز نظام اسلامی در هر زمان ایثارگرانه در خدمت امام و رهبری بود، در راس قوای کشور و مجامع علمی حوزوی و سازمان روحانیت با نگاهی برخاسته از وجدان بصیر و خطرپذیر نقش آفرینی داشت و سرمایه گرانقدر عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.
این همه را ایشان از مرجع فقید ایةالله بروجردی و امام راحل عظیم الشآن  (قدس الله سرهما) فراگرفته بود.
او به امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام وجود مومن بود و در راه حاکمیت اسلام رنج تبعید و زندان پیش از پیروزی و تلاش مستمر بعد از پیروزی را تحمل کرد و منشأ آثار و برکات فراوان و ارزشمندی گردید.
اینجانب این ضایعه را خدمت رهبر معظم انقلاب،  مراجع عظام تقلید، حوزهای علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار بویژه خانواده محترم، تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید،صبر و شکیبائی برای بازماندگان محترمشان از درگاه  باریتعالی  مسئلت می‌نمایم. عاش سعیدا و مات سعیدا.
سید عبدالفتاح نواب 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




مطالب مرتبط

نظرات کاربران