آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد

آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و حل مشکلات مردم صرف کرد

سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیام تسلیتی اظهار کرد: آیت‌الله یزدی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
قال الصّادقُ علیه السلام :إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ . 
خبر درگذشت حضرت ایةالله حاج شیخ محمد یزدی قدس سره یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه محترم مدرسین موجب تاثر گردید. 
این دانشمند فرهیخته و مجاهد پرتلاش در سنگرهای مورد نیاز نظام اسلامی در هر زمان ایثارگرانه در خدمت امام و رهبری بود، در راس قوای کشور و مجامع علمی حوزوی و سازمان روحانیت با نگاهی برخاسته از وجدان بصیر و خطرپذیر نقش آفرینی داشت و سرمایه گرانقدر عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.
این همه را ایشان از مرجع فقید ایةالله بروجردی و امام راحل عظیم الشآن  (قدس الله سرهما) فراگرفته بود.
او به امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام وجود مومن بود و در راه حاکمیت اسلام رنج تبعید و زندان پیش از پیروزی و تلاش مستمر بعد از پیروزی را تحمل کرد و منشأ آثار و برکات فراوان و ارزشمندی گردید.
اینجانب این ضایعه را خدمت رهبر معظم انقلاب،  مراجع عظام تقلید، حوزهای علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار بویژه خانواده محترم، تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید،صبر و شکیبائی برای بازماندگان محترمشان از درگاه  باریتعالی  مسئلت می‌نمایم. عاش سعیدا و مات سعیدا.
سید عبدالفتاح نواب 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




مطالب مرتبط

نظرات کاربران