واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه

واکنش جامعة المصطفی به اقدام آمریکا در تحریم این دانشگاه

جامعةالمصطفی به اقدام دولت آمریکا در تحریم این دانشگاه بین‌المللی، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جامعةالمصطفی در پی اقدام دولت آمریکا در تحریم این دانشگاه بین‌المللی، بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:


بسمه تعالی


اقدام اخیر دولت امریکا در اعلام تحریم دانشگاه بین‌المللی المصطفی، یک بار دیگر خوی سلطه‌جویی و منش استکباری این دولت را نمایان کرد.


تحریم یک مرکز علمی، که عضو رسمی اتحادیه‌های دانشگاهی بین‌المللی بوده، دانش‌آموختگان آن در دنیا به عنوان مروّجان عقلانیت و اعتدال شناخته می‌شوند و آثار علمی آنها در مسیر گسترش صلح و دوستی و برادری میان ملت‌هاست، معنایی جز علم‌ستیزی ندارد.


دولتی که با حمایت از نظام‌های مرتجعی که عامل ترویج افراطی‌گری و خشونت و تروریسم در منطقه ما و در تمام جهان هستند و خود این دولت با نقش‌آفرینی در ایجاد گروه‌های خشونت‌آفرین و تروریست مانند داعش، پرونده قطوری در پیشگاه افکار عمومی مردم جهان دارد، چگونه به خود حق می‌دهد درباره دیگران این گونه اظهار نظر و اقدام کند؟


تاریخ نشان داده است که این گونه فرهنگ‌ستیزی‌ها ره به جایی نبرده و دستاوردی برای صاحبانش نداشته است. بی‌شک روشنایی معنویت و عقلانیت و عدالت‌خواهی اصحاب علم و تحقیق بر تاریکی نفرت و کینه‌ورزی و زیاده‌خواهی سلطه‌گران غلبه خواهد کرد.


روابط عمومی جامعة‌المصطفی(ص)العالمیه


گفتنی است، وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا اعلام کرد که حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن و سازمان آموزشی جامعة المصطفی را شامل تحریم ها کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران