اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی

اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی به رغم تدابیر امنیتی

با وجود تدابیر شدید امنیتی و مانع‌تراشی صهیونیست‌ها، هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از فلسطین آنلاین، هزاران نمازگزار فلسطینی با وجود تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی و ممانعت آنها از ورود به داخل مسجد، نماز جمعه را به امامت شیخ محمد سرندح خطیب مسجد الاقصی در صحن این مسجد به جای آوردند.


خطیب مسجد الاقصی ضمن تمجید و تجلیل از فلسطینیان ساکن بیت‌المقدس به خاطر پاسداری از این مسجد و مقدسات اسلامی این شهر به آنان نوید رحمت الهی و رضوان را داد.


این در حالی است که نیروهای اشغالگراسرائیلی ، عملیات بازرسی دقیق بدنی را انجام می‌دادند و از ورود نمازگزاران از کرانه باختری به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.


 در همین حال، دهها فلسطینی به نشانه اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای آواره کردن ۸۶ خانوار از منازل خود، نماز جمعه را در محله بطن الهوی در روستای سلوان در جنوب مسجد الاقصی اقامه کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران