تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

رسانه‌ها از تظاهرات هزاران نفر علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخی شهرهای فلسطین اشغالی و حضور نیروهای پلیس و برخورد با معترضان خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی وارد بیست و پنجمین هفته خود شد که رسانه‌های این رژیم از برخورد پلیس با معترضان در تل آویو خبر دادند.


به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل شنبه شب (22 آذر ماه) مقابل اقامتگاه‌های وی در شهرهای «قدس اشغالی» و «قیصریه» و همچین مقابل  منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم  در «رشو هانین» برگزاری شد.


به نوشته این روزنامه، در تظاهرات شنبه شب هزاران نفر حضور داشتند و گزارش‌ها از حضور گسترده نیروهای پلیس در مراکز مهم شهرهای یاد شده حکایت داشت.


در قدس اشغالی، نیروهای پلیس مانع از حضور معترضان در یکی از میادین مهم شهر شدند. پلیس همچنین با استقرار خودروها و موانع، مانع حرکت معترضان میشد.


روزنامه «یعدیعوت آحارونوت» چاپ فلسطین اشغالی نیز از درگیری پلیس با معترضان در«تل آویو»  در شنبه شب خبر داده است.


نارضایتی عمومی از سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن طی هفته‌های گذشته هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده است و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو هستند. این اعتراضات در حالی صورت می گیرد که بنیامین نتانیاهو در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران