نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد

نتانیاهو خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد

کشور آسیایی بوتان با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک برقرار و نتانیاهو این خبر را تأیید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه جروزالم پست نوشت: رون مالکا سفیر رژیم صهیونیستی در هند و وتسوپ نامگیل همتای بوتانی وی، شنبه شب توافق عادی سازی روابط را امضا کردند.


این گزارش حاکیست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر برقراری روابط دیپلماتیک با بوتان را تأیید کرد.


پیش تر اورشلیم پست اعلام کرده بود بوتان که در شمال شرق هند واقع شده با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک برقرار کرده اند.


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و بوتان در سال گذشته مذاکرات محرمانه ای را با هدف ایجاد روابط رسمی انجام دادند که از جمله آن سفر هیات های مذاکره کننده دو طرف به قدس و تیمفو پایتخت کشور بوتان بوده است.


گفتنی است بوتان تنها با ۵۳ کشور روابط دیپلماتیک دارد و نبود روابط دیپلماتیک بین اسرائیل و بوتان هیچ ارتباطی با مسئله فلسطین نداشت.


اقدامات در راستای عادی سازی روابط ؤژیم صهیونیستی با بوتان خارج از چارچوب توافقی است که چهار کشور عربی امارات، سودان، بحرین و مغرب با وساطت آمریکا به سازش با اسرائیل تن دادند .


مغرب به تازگی به سازش با رژیم صهیونیستی تن داده است که این اقدام با خشم مردم این کشور و گروه های فلسطینی همراه بوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران