حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد

حضور انتشارات آستان علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد

انتشارات وابسته به آستان علوی با 200 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور فعالی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مجموعه فرهنگی الروضه الحیدریه وابسته به آستان علوی که مسئولیت نشر و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی آستان علوی را بر عهده دارد با 200 عنوان کتاب مختلف در زمینه های مذهبی و فرهنگی و فکری در در غرفه ویژه آستان در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور یافته است.


حیدر الموسوی مسئول واحد نشر در آستان علوی در این رابطه عنوان کرد: با توجه به دستورات تولیت در این دوره از نمایشگاه کتاب بغداد انتشارات آستان با 200 عنوان مختلف در زمینه های مذهبی و فرهنگی و فکری در غرفه ویژه آستان علوی شرکت کرده است.


الموسوی افزود: در غرفه آستان علوی 152 عنوان کتاب از محصولات بخش امور فرهنگی آستان و 40 عنوان از محصولات مرکز ترجمه (به زبانهای فرانسه و انگلیسی و ترکی و فارسی و اردو و روسی و سوئدی) عرضه شده و بیش از 70 تابلوی خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است.


مسئول واحد نشر آستان افزود: بخش امور مذهبی آستان بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه سیره اهل بیت در کنار چندین پایان نامه دانشگاهی با موضوعات دینی و مذهبی در غرفه آستان به نمایش گذاشته است.


وی در ادامه به مطبوعات و مجله های منتشر شده از سوی آستان علوی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مجله های منتشر شده از سوی آستان 17 مجله تاریخی که طی قرن گذشته در نجف اشرف و بین سالهای 1907 تا 1965 میلادی منتشر می شده توسط آستان مجددا چاپ و منتشر شده و در غرفه آستان علوی عرضه شده است.


گفتنی است در ایام برگزاری این نمایشگاه شماری از مسئولین دولتی از جمله وزیر فرهنگ عراق از غرفه آستان علوی بازدید کرده اند.


این دوره از نمایشگاه کتاب بغداد امسال از 9 الی 19 دسامبر 2020 میلادی در محل دائمی نمایشگاه های بغداد در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران