رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه

رونمایی از فروشگاه اینترنتی نشر حوزه

فروشگاه اینترنتی نشر حوزه با هدف ایجاد امکان سفارش، خرید و ارسال کتب حوزوی به سراسر کشور با حضور آیت الله اعرافی و هیئت رئیسه حوزه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فروشگاه اینترنتی نشر حوزه های علمیه طی مراسمی با حضور آیت الله اعرافی رونمایی شد.


آیت الله اعرافی در حاشیه این آیین با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی های روز در ارائه محصولات علمی حوزه به سراسر دنیا گفت: می بایست فناوری هایی همچون نشر الکترونیک و تحول در حوزه نشر که امروز در دنیا به وقوع می پیوندد در نشر حوزه نیز مدنظر قرار گیرد.


مدیر حوزه های علمیه افزود: ما به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی محصولات به روز الکترونیکی را در اختیار طلاب و سایر مخاطبین حوزه قرار دهیم.


فروشگاه اینترنتی نشر حوزه با ارائه کتب مختلف حوزوی و دینی به طلاب، اساتید حوزه و سایر اقشار مخاطب خود همراه با تخفیف های مختلف از امروز در دسترس همگان قرار گرفته است.


در این فروشگاه تخفیف ۵۰ درصدی برای طلاب و تخفیف های مختلف برای عموم مردم و در سفارش کتب عمومی در نظر گرفته شده است؛ همچنین این فروشگاه برای عموم مخاطبین خود کدهای مختلف تخفیفی را به مناسبت های متنوع تعریف و در اختیار آنان قرار می دهد.


ورود به این فروشگاه از طرق مختلفی همچون موتورهای جستجوگر و پیشخوان حوزه امکان پذیر است.


این فروشگاه امکان ارسال کتاب به نقاط مختلف کشور را فراهم نموده است و افراد از سراسر کشور می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از این طریق سفارش دهند.


از دیگر امکانات این فروشگاه اینترنتی می توان به قابلیت جستجوی کتاب مورد نظر در صفحه اصلی آن اشاره کرد.


گفتنی است: همه روزه پرسفارش ترین کتب این فروشگاه نیز در صفحه اصلی آن در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.


در پایان این مراسم از چند تن از کارشناسان و طراحان این فروشگاه از سوی مدیریت حوزه های علمیه تقدیر به عمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران