بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها» بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها»

بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها»

برنامه کوتاه «ظهور آیه‌ها» به همت شبکه رادیویی قرآن به بیان شأن و سبب نزول آیات قرآن می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،«ظهور آیه‌ها» عنوان برنامه کوتاه شبکه رادیویی قرآن است که با ساختاری گفتارمحور از سوی گروه علوم قرآنی این شبکه رادیویی تولید می‌شود.
تأمین نیاز شنوندگان برای اطلاع از سبب نزول یا شأن نزول آیات، ارتقای سطح معرفت و شناخت مخاطبان نسبت به ویژگی‌ها و محتوای برخی از آیات و ارائه نکات اخلاقی و تربیتی برای مخاطب، همزمان با بیان سبب نزول یا شأن نزول آیات از جمله ضرورت و اهداف تولید این برنامه است.


طی این برنامه به مشخصات کلی آیه مورد نظر اشاره و سپس نمایشنامه‌ای مرتبط با آن پخش می‌شود و در ادامه کارشناس مربوطه نکات اخلاقی و تربیتی درباره آیه را بیان می‌کند. همچنین فرازهای زیبای تلاوت آیه مورد نظر، در فواصل برنامه پخش خواهد شد.


ظهور آیه‌ها به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی‌وحید و گویندگی مجید معارف از شبکه رادیویی قرآن (موج اف‌ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز) پخش می‌شود.


| شناسه مطلب: 104159




رادیو قرآن قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران