هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است

هنیه: سازش با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطین است

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به رهبران و مقام‌های بیش از ۳۰ کشور عربی و اسلامی، اعلام کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین و امت اسلامی است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسماعیل هنیه  روز چهارشنبه (3 آذر ماه) در این پیام، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اشتباه سیاسی بزرگ کشورهای عربی و به زیان حقوق ملت فلسطین خواند.


وی تأکید کرد: سازش با رژیم صهیونیستی خطر سنگینی برای آرمان فلسطین و خنجری به پشت ملت فلسطین و امت اسلامی است.


در پیام رییس دفتر سیاسی حماس آمده که جای تعجب است که اتحادیه عرب طرح محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت؛ اما همه بدانند که رژیم اشغالگر صهیونیستی دشمن مشترک و نخست همه امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.


وی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را باعث ایجاد شکاف بزرگ در بدنه امنیت جهان اسلام خواند و گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از طریق سازش به دنبال نفوذ در عمق راهبردی امت اسلامی است.


هنیه با بیان اینکه تنها استفاده کننده از روند سازش رژیم اشغالگر و تنها بازنده آن کشورهای سازشگر هستند، اضافه کرد: توجیهاتی که کشورهای سازشگر درباره استفاده‌ای که ملت و آرمان ما از توافق صلح با رژیم اشغالگر می‌برد،  توجیهات سیاسی، انسانی و راهبردی پوچی است که هیچ اعتبار واقعی ندارد.


وی اظهار داشت: واقعیت رژیم اشغالگر و مقاصد آن از این روند سازش دیر یا زود برای همه روشن خواهد شد.


رییس دفتر سیاسی حماس همچنین تشکیل یک جبهه عربی و اسلامی یکپارچه را علیه نقشه‌های عادی‌سازی خواستار شد، به گونه‌ای که موضع امت عربی و اسلامی در مخالفت با سازش را مستحکم کند.


حکام کشورهای مغرب، سودان، امارات و بحرین اخیرا تحت فشارهای دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به ذلت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و خیانت به ملت فلسطین تن داده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران