تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان

تأکید بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری، ریس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ویبنار «حضرت مسیح(ع) رمز گفتگو و تقریب است» بر نقش گفتگو در تقویت و گسترش صلح در جهان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز مطالعات فکری و استراتژیک امت اسلامی واحده با همکاری بنیاد بین‌المللی عاشورا و انجمن زنان اروپایی پیرو پیروان اهل بیت(ع)، برای بزرگداشت سالروز تولد پیامبر خدا عیسی بن مریم(س)، ویبنار «حضرت مسیح(ع) رمز گفتگو و تقریب است» را با حضور شخصیت‌های مسیحی و اسلامی از کشورهای مختلفی چون ایران، لبنان، ایتالیا، سوریه، فرانسه و ... برگزار کرد.


در این وبینار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری، ریس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در رابطه با ابعاد انسانی حضرت مسیح(ع) و نقش درخشان ایشان در تربیت جامعه خدا پرست و طاغوت ستیز سخن گفت.


وی هدف انبیای الهی را یکی دانست و گفت: همه انبیای الهی از نظر اسلام مورد پذیرش هستند و هرگونه اهانت و عدم اطاعت از آنان مردود است.


حجت‌الاسلام تسخیری گفتگو را بهترین راه آشنایی با یکدیگر و جلوگیری از جنگ‌های خانمانسوز و ایجاد  دشمنی و نفرت دانست.


در پایان این وبینار، همه شرکت‌کنندگان سخنان اخیر بعضی از سیاستمداران غربی را که توهین به مقدسات و انبیای الهی به بهانه احترام به آزادی روا داشتند، محکوم کردند.




نظرات کاربران