شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون

شکوه حماسه ماندگار ۹ دی در قاب تلویزیون

شبکه‌ های سیما با پخش برنامه‌های متنوع، حماسه ماندگار مردمی نهم دی و روز بصیرت را بازخوانی می‌ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شبکه‌های سیما با پخش برنامه‌ های مختلفی از جمله مستندهای ترکیبی، فیلم های سینمایی مربوط به موضوع ۹ دی با مخاطبان خود همراه می‌شوند و برنامه‌ های همیشگی آنان نیز معطوف به این موضوع خواهد بود.


«خیابان ایران» شبکه یک سیما در سالروز بیعت امت با ولایت و روز بصیرت، دوشنبه ۸ دی ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن می رود. در این برنامه به ابعاد مختلف حماسه مردم در بیعت با رهبری پرداخته می‌شود.


ویژه برنامه «روز بصیرت» دیگر برنامه شبکه یک است که در روز سه شنبه ۹ دی از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین سه شنبه ۹ دی برنامه «صبح بخیر ایران» هم در گفت و گو با کارشناسان زوایای مختلف بصیرت ملت را در کوران حوادث فتنه آلود دشمنان ملت بررسی می‌کند.


برنامه «زنده‌ باد زندگی» شبکه دو سیما به تهیه‌ کنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی نیز با حضور میهمانان مختلف به ابعاد مختلف این حماسه می‌پردازد.


گروه خانواده نیز در مجله تصویری «عصر خانواده» به صورت ویژه‌ ای به حماسه ۹ دی می‌پردازد و «در انتهای الوند» نیز در دو بخش صبحگاهی و شبانگاهی به این موضوع خواهد پرداخت.


«نمادو»، «شبگرد» و «ایران» هم منعطف با موضوع ۹ دی از شبکه دو پخش می‌ شوند. مستند «حزب خاکستری» که در گروه سیاسی این شبکه تولید شده است، نیز در این روز پخش می‌ شود.


برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما هم ویژه برنامه‌ ای درخصوص ۹ دی خواهد داشت و با دعوت از مهمانان و کارشناسان به بررسی این مناسبت و کنکاش در ابعاد آن خواهد پرداخت.


مستند «بازی با جمهوریت» و نماهنگ‌ ها و میان‌ برنامه‌ هایی مرتبط با حماسه ۹ دی هم از دیگر برنامه‌های این شبکه به شمار می آیند.


فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» نیز دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌ شود.


شبکه چهار سیما با مستند ۲۰ دقیقه ای «روز بصیرت» سه شنبه ساعت ۱۳:۴۰ حماسه ماندگار مردمی نهم دی را بازخوانی می‌ کند.


برنامه‌ های «تهران ۲۰»، «در شهر» و «یه روز تازه» معطوف به مناسبت حماسه ۹ دی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.


شبکه افق با برنامه «جهان آرا» دوشنبه ۸ دی، ساعت ۲۲ به بررسی حماسه ۹ دی و بررسی آسیب‌ های اقتصادی فتنه ۸۸ برای ایران می‌ پردازد.


همچنین در روز سه شنبه ۹ دی ساعت ۲۰ نیز با پخش مستند «گزارش اقلیت» مخاطبان خود را همراهی می‌ کند.


مستند تلویزیونی «زهوق» تازه ترین تولید شبکه قرآن و معارف سیما است که به مناسبت یوم الله نه دی، با موضوع بصیرت قرآنی در هنگام فتنه و تمایز جبهه حق از باطل تولید شده و روزهای ۹ و ۱۰ دی ماه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد. در این مستند، ریشه شناسی مقوله فتنه از نگاه قرآن مجید، ابعاد مختلف فتنه و آثار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن با حضور کارشناسان مختلف بررسی می‌شود.


سخنرانی آیت الله مصباح هم  در روز نهم دی با موضوع فتنه سال ۸۸، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می رود.


فیلم تلویزیونی «مسیر روشن» سه شنبه ۹ دی، ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌ شود. همچنین فیلم تلویزیونی «دست شیطان» نیز دوشنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۳ از این شبکه به نمایش در می آید.


| شناسه مطلب: 104256




حماسه نهم دی



نظرات کاربران