رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوری را محکوم کرد

شیخ عبد الامیر قبلان تجاوز به اردوگاه آوارگان سوریه در شهرک "بحنین" را محکوم کرد و آن را با ارزش های ملّی و انسانی و آموزه های دینی در تعارض دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شیخ عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای تجاوز به اردوگاه آوارگان سوریه در شهرک "بحنین" را محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست که با ارزش های ملّی و انسانی و آموزه های دینی در تعارض است.


وی این اقدام را به ضرر منافع ملت و کشور سوریه و لبنان دانست و نیروهای امنتتی و سازمان قضائی را به انجام تحقیقات بیشتر برای شناسایی عوامل و مجازات عاملان این تجاوز دعوت کرد.


رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان همچنین تجاوز دوگانه صهیونیستی به لبنان و سوریه را محکوم کرد و این تجاوزها را نشانگر تصمیم این رژیم تروریست در هدف قرار دادن حاکمیت و  استقرار سوریه و بر هم زدن امنیت منطقه و نقض حریم هوایی لبنان دانست.


شیخ عبدالامیر قبلان بهترین پاسخ به رژیم صهیونیستی را تمسک به گزینه مقاومت و همبستگی با ملت ها، نیرو ها و گروه های آن در منطقه بیان کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران