برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در  استان مرکزی

برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در استان مرکزی

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برپایی ۱۴ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و ولایت محافل انس با قرآن در ۱۴ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام حسن دهقان، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این رابطه گفت: محافل انس با قرآن به انگیزه بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، سردار سلیمانی و دهه بصیرت و ولایت ۱۴ محفل انس با قرآن از ۹ تا ۱۹ دی ماه در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.


وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن به صورت مجازی انجام می‌شود، اظهار کرد: در برخی از امامزادگان امکان برگزاری با حداقل جمعیت ضمن رعایت فاصله‌گذاری و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پخش آنلاین وجود دارد، اما به دلیل احترام به کادر درمان این اقدام انجام نمی شود و محافل به صورت کاملا مجازی و آنلاین انعکاس داده خواهد شد.


دهقان با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب قرآنی در استان ادامه داد: محافل انس با قرآن با استفاده از ظرفیت قاریان بومی همان منطقه برگزار می‌شود. استفاده از ظرفیت بومی هم به ایجاد و تقویت انگیزه قاریان نوجوان و جوان کمک کرده و هم از تردد غیر ضروری در شرایط فعلی جلوگیری می‌شود.




نظرات کاربران