پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

پویش ملی ختم قرآن در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

پویش ملی ختم قرآن کریم به نیت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان از ۱۳ دی تا شام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پویش ملی ختم قرآن کریم به نیت سردار دل‌ها و با همکاری و هم‌افزایی نهادهای قرآنی کشور برگزار می‌شود.


این پویش که در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان کلید می‌خورد، از ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش آغاز و تا شام شهادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.


علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند جزءها و صفحات مورد نظر خود را از طریق سایت شبکه قرآن به آدرس www.qurantv.ir و یا سایت www.telavat.ir ثبت کنند.


ارادتمندان شهیدسلیمانی همچنین می‌توانند با مراجعه به دو آدرس فوق در ختم صلوات و قرائت فاتحه نیز شرکت کنند. در فضای مجازی نیز می توانند با کلیک بر روی لینک www.qurantv.ir/sardar  وارد درگاه ثبت تعداد جزء یا صفحات مورد نظر خود شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران