ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی

ممانعت صهیونیست‌ها از ورود صدها نمازگزار به مسجدالاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی از حضور صدها نمازگزار فلسطینی در مسجدالاقصی برای اقامه نماز جمعه به بهانه مقابله با شیوع کرونا ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شاهدان عینی اعلام کردند نظامیان اسرائیلی از ساعات اولیه صبح امروز (12 دی ماه) از ورود صدها فلسطینی ساکن دیگر شهرها به بخش قدیمی بیت‌المقدس برای اقامه نماز جمعه جلوگیری کردند.


نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این اقدام در چارچوب محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا صورت گرفته است.


نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با دایر کردن پست‌های بازرسی در اطراف بخش قدیمی شهر قدس، مانع از ورود صدها نمازگزار فلسطینی به داخل این منطقه شدند و در پی این اقدامات برخی نمازگزاران فلسطینی نماز جمعه را در باب العمود و خیابان‌های مجاور این مکان مقدس اقامه کردند.


به گفته شاهدان عینی، نیروهای اسرائیلی به بهانه محدودیت‌های کرونایی از اقامه نماز توسط فلسطینی‌ها جلوگیری کردند، این در حالی بود که نمازگزاران فلسطینی محدودیت‌های کرونایی نظیر ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده بودند.


شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی جلوگیری از ورود نمازگزاران برای اقامه نماز را محکوم کرد و گفت: در حالی از ورود نمازگزاران به بهانه شیوع بیماری کرونا جلوگیری می‌شود که حمله تندروهای صهیونیست به این مسجد ادامه داشته و متوقف نشده است.


وی در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: قرآن کریم خیانت در امانت را با خیانت به خداوند و رسولش مرتبط دانسته است، از جمله این امانت‌ها سرزمین است و خیانت در خاک فلسطین یک خیانت بزرگ به شمار می‌رود، ما به عادی‌سازان روابط اعلام می‌داریم که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق سرزمین معراج است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران