تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی

تاکید جنبش حماس بر مقاومت و وحدت گروههای فلسطینی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: این جنبش در راستای ضرورت مقابله با معامله قرن و روند سازش، به همه تلاش‌ها برای ایجاد وحدت ملی در میان گروه های فلسطینی پاسخ مثبت داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: ما می‌خواهیم مقاومت ملت فلسطین حفظ شود و منتظر اعلام آشتی ملی و اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی هستیم.


وی ادامه داد: ما منتظر اعلام آشتی ملی هستیم تا خود را وقف مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی سرزمینمان کنیم.


هنیه اضافه کرد: جنبش حماس در سایه ضرورت مقابله با معامله قرن و روند سازش، به همه تلاش‌ها برای ایجاد وحدت ملی در میان گروه های فلسطینی پاسخ مثبت داده است.


وی گفت: ما در برابر یک مرحله جدید و امیدوارکننده‌ برای دستیابی به توافق میان گروه های فلسطینی هستیم.


هنیه افزود: با توجه به اوضاع داخلی و همچنین اوضاع منطقه ، با شرایط ساده‌ای روبرو نیستیم و هیچ گزینه‌ای جز دستیابی به وحدت ملی فلسطین نداریم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران